Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? Werkt een product niet zoals het hoort of ziet het er anders uit dan verwacht? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@bicibo.nl. Indien mogelijk verzoeken wij je het probleem zo goed mogelijk te beschrijven en/of een foto mee te sturen van het gebrek.

Iedere klacht nemen wij zeer serieus en behandelen we met zorgvuldigheid. Daarom streven wij er altijd naar om binnen drie werkdagen contact met je op te nemen. Hierbij bieden we altijd direct een passende oplossing voor het probleem.

Stuur overigens je product niet terug voordat wij contact met jou hebben opgenomen. Enkel wanneer wij hierom direct vragen, hoeft jouw product bij een klacht pas terug gestuurd te worden. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn, op het moment dat een product gerepareerd kan worden. je ontvangt dan van ons meer informatie over hoe jij jouw product kunt retourneren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bicibo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.